Wczoraj o godzinie 19 jak weszłam na stardoll to co zobaczyłam?? Coś takiego:
W mojej szafie włogule nie ma ubrań!!! Byłam normalnie w szoku!! Ale na szczęście po ok.5 minutach błąd się naprawił, i miałam z powrotem moje ciuszki :) Uff...już się bałam, że je utraciłam :) Dziękuje za komentarze :*
3 komentarze:
ja miałam kiedyś w szapie zamiast jednej sukienki zdjęcie moniki brodki to dopiero są jaja :P
pozdro bene22
hej ja też mam bloga www.prawiewszystko-stardoll.blogspot.com
zapraszam ;) a co do bloga fajny
Też tak miałam ,stardoll i błędy to chyba teraz nierozłączne pojęcie ;)
Pozdrawiam
Prześlij komentarz